• Δεν έχω ανάγκη να νιώθω πως είμαι το κέντρο του κόσμου.
  • Δεν έχω ανάγκη να νιώθω την ψυχική και την σωματική εξάρτηση από κάποιο άλλο πρόσωπο.
  • Δεν έχω ανάγκη να βρω εύκολα "θύματα" για να ικανοποιήσω τις σαρκικές μου ορέξεις.
  • Δεν έχω ανάγκη να ακολουθήσω στα τυφλά και χωρίς βούληση την όποια "κακοποίηση" μόνο για να υπάρξει μονομερής ευχαρίστηση.
  • Το BDSM δεν είναι ψυχοθεραπεία.
  • Δεν ασχολούμαστε με το BDSM επειδή έχουμε απωθημένα
  • Δεν είναι φιλοσοφικό σύστημα ή πολιτική τάση.
  • Δεν κάνουμε BDSM για να επιβεβαιώσουμε την ανωτερότητάς μας.
  • Δεν είναι μέθοδος επιβεβαίωσης της αγάπης και της αφοσίωσης του συντρόφου μας.
  • Δεν είναι κάποιο σύστημα –αντικειμενικής- βελτίωσης χαρακτήρων και προσωπικοτήτων.
  • Δεν είναι κάποια από τις μεθόδους διαχείρισης του θυμού.
  • Δεν είναι κάποιος από τους τρόπους διασφάλισης της μονογαμικότητας της σχέσης μας.
  • Δεν είναι κάποιος τρόπος δωρεάν απασχόλησης υπηρετικού προσωπικού.
  • Δεν είναι υποκατάστατο του σεξ ή ακόμα και κάτι ασύμβατο με το σεξ.
  • Δεν είναι κάποιος τρόπος για να αυξήσουμε το εισόδημα μας, αν δεν δηλώνουμε ευθαρσώς, επαγγελματίες