6/4/13

Ilian Dimitrov: Dream Tattoo



Ilian Dimitrov

Ονομάζομαι Ilian Dimitrov και στην δουλειά μου με αποκαλούν PICASSO...  Η καταγωγή μου είναι από την Βουλγαρία, όπου και σπούδασα σε σχολή Καλών Τεχνών Ζωγραφικής με εξειδίκευση στην Ανατομία του Ανθρώπινου Σώματος. Ξεκίνησα από την ηλικία των 7 ετών να ζωγραφίζω ότι βλέπω σε χαρτί. 
 
 


Ανακαλύπτοντας το ταλέντο που είχε το χέρι μου και η φαντασία μου το λάτρεψα, ώστε να το αναπτύξω.
Το ταλέντο μου αναγνωρίστηκε αρχικά στο Μόναχο της Γερμανίας, όπου εργάστηκα ως Tattoo Artist σε μεγάλο Studio το έτος 1998-2003 . Στην συνέχεια ταξίδεψα στην Ελλάδα κινώντας με η περιέργεια να ανακαλύψω νέα πράγματα, εργάστηκα στο Underground Tattoo (Ομονοίας 10), το έτος 2004-2010.
Ύστερα από μια μακροχρόνια πορεία στον κόσμο των Tattoos με άψογη γνώση και αγάπη για το αντικείμενο σας παρουσιάζω το "DREAM TATTOO" όπου χτυπάει δυνατά στην καρδιά της Αθήνας.
 
 

DREAM TATTOO
Μάρνη 38 Αθήνα Πλατεία. Βάθη 10432
  Τηλ. 210 52 29 754