6/11/09

Aφιερωμένη στο S/M και τον Φετιχισμό


Η Ηλέκτρα είναι ένα "δικό" μας αγαπητό κορίτσι. Της ζητήσαμε και δέχθηκε να μας πει, λίγα μεστά και σταράτα λόγια:
Είμαι η Ηλέκτρα και εκτός από το ότι είμαι καλά, είμαι Fetish Model and Performer στην ομάδα Absolute Fetish. Επίσης έχω πρωταγωνιστήσει σε κάποιες ταινίες ελληνικής παραγωγής σε συνεργασία με την Sirina Entertainment.


Παρά το νεαρό της ηλικίας μου, ξέρω πολύ καλά τι μου γίνεται, που ανήκω και πώς να χρησιμοποιώ τις γνώσεις μου για την ευχαρίστηση μου. Σε γενικές γραμμές, είμαι αφιερωμένη στο S/M και τον Φετιχισμό.

Για μένα υπάρχει μια λεπτή γραμμή μεταξύ του πόνου και των ερωτικών παιχνιδιών, αρκεί να υπάρχει πάντα ασφάλεια, λογική και συναίνεση. Επίσης θα ήθελα να ξεκαθαρίσω πως ό,τι κάνω το κάνω πάνω απ’ όλα επειδή μ’ αρέσει. Δεν έχω καβαλήσει κανένα καλάμι, όπως κάποιοι θέλησαν να παρουσιάσουν…

Γνωρίζω ότι από τη στιγμή που εκτίθομαι θα ακουστούν πολλά και είμαι διατεθειμένη να τα αφουγκραστώ και μέσα απ΄ αυτά να γίνω καλύτερη αλλά και να διευρύνω τη λίστα όσων μου δίνουν απόλαυση…

Εμείς οι φίλοι της, τις ευχόμαστε ολόψυχα να είναι πάντα καλά και να απολαμβάνει πάντα προσωπικές επιτυχίες.