29/2/16

BDSM: Τα σκληρά βίτσια ...των χαμογελαστών γειτόνων


«Ξεκίνησα στα 22, όταν χώρισα από ένα πολύ άσχημο γάμο. Ο άνδρας μου με κακοποιούσε συστηματικά. Σωματικά και ψυχολογικά χωρίς την συναίνεση μου. Κάποια στιγμή βρέθηκα σε μια παρέα και εκεί συνάντησα τον Άγγελο, ο οποίος εξελίχθηκε στον πρώτο μου κυρίαρχο. Δυστυχώς πέθανε σε τροχαίο.....
Ήταν ο άνθρωπος που ξεκλείδωσε κυριολεκτικά την ψυχή μου. Ακολούθησε ένα διάστημα αποχής από τον χώρο, περίπου στα 3 χρόνια, το μικρόβιο όμως υπήρχε μέσα μου και οι φαντασιώσεις μου ήταν πάντοτε kinky. Μια από τις αγαπημένες μου είναι ότι μου κάνουν σεξ με το ζόρι. Με βιάζουν. Το αστείο είναι ότι δύο φορές κινδύνεψα να πέσω θύμα βιασμού. Το BDSM είναι τρόπος ζωής, το ακολουθώ 24/7 ακόμη και όταν δεν ανήκω σε κάποιο κυρίαρχο. Το να είσαι υποτακτική σημαίνει πάνω από όλα ότι δουλεύεις με τον εαυτό σου, εξασκείς την υποτακτικότητα σου, δεν ξεφεύγεις από τα θέλω σου. Η ζωή μου πάντως είναι άκρως δυναμική: Είμαι ελεύθερη επαγγελματίας, χωρισμένη μαμά και βεβαίως bisexual» παραδέχεται στο bangladeshnews.gr χωρίς τον παραμικρό δισταγμό η Soraya Pappa.

«Ως slave έτυχε να ανήκω σε κύριο που διέθετε 8 slave συνολικά. Εγώ ήμουν η όγδοη. Για να λειτουργήσει αυτό το πράγμα πρέπει να υπάρχει επικοινωνία μεταξύ των κοριτσιών, σεβασμός, κοινά θέλω. Αυτό που προέχει είναι η ικανοποίηση του κυρίου σου. Δεν υπήρχε σεξουαλική επαφή με κανέναν. Ήταν το δικό μου όριο και δική μου απαίτηση. Ήμουν εκεί μόνο για να υπηρετώ τα θέλω του. Μαγείρεμα, σκούπισμα, σφουγγάρισμα κτλ».

Soraya Pappa: Για τα δικά μου γούστα κορυφαίος είναι ο εξευτελισμός. Δεν υπάρχει τίποτα που να με φτιάχνει περισσότερο από το να εξουσιάζω κάποιον και να τον ταπεινώνω. Το BDSM καλύπτει όλες τις επαγγελματικές ομάδες και τις κοινωνικές τάξεις. Γνωρίζω και επιτυχημένο επιχειρηματία που ασχολείται όπως άλλωστε και άνεργο. Το πρόβλημα στην Θεσσαλονίκη, αν μπορώ να το αποκαλέσω πρόβλημα, είναι η έλλειψη DOM και το περίσσευμα submissive, δηλαδή δεν έχουμε πολλούς αφέντες, κυρίαρχους, αλλά διαθέτουμε πληθώρα υποτακτικών.


ΕΖΗΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΜΟΥ ΣΤΙΓΜΕΣ…

«Είχα κάμποσες καλές εμπειρίες: Θυμάμαι ιδιαίτερα ένα παλικάρι, 24 χρονών, στον οποίο δοκιμάσαμε για πρώτη φορά την κυριαρχία μου. Μεγάλη μαζόχα. Εξασκηθήκαμε σε πολλά πράγματα: Bondage, Spanking, Humiliation, φόρεσα μάλιστα και strapon. To πιο εξευτελιστικό κομμάτι ήταν όταν του κάλυψα το σώμα…με μανταλάκια. Παντού. Στήθος, γεννητικά όργανα, μπούτια. Αυτός ήταν στημένος στα τέσσερα. Του έκανα spanking ενώ είχε σφήνα στον πρωκτό. Ο ερεθισμός του ήταν απίστευτος. Στη συνέχεια, έβγαλα την σφήνα και τον πήδηξα με το strapon. Mε παρακαλούσε να τελειώσει, και όταν έφτασε στο σημείο που δεν άντεχε άλλο, που με έπεισε πραγματικά ότι δεν μπορεί να κρατηθεί περαιτέρω, του έφερα ένα ποτήρι, εκσπερμάτωσε μέσα εκεί, και μετά έλoυσε το πρόσωπο του με τα χύσια του. Ο εξευτελισμός του όμως δεν σταμάτησε εκεί. Το αποκορύφωμα ήταν όταν τον έβαλα να κάτσει τιμωρία…για μισή ώρα στον διάδρομο της πολυκατοικίας του γυμνό και χυμένο. Μπορούσε να περάσει ο οποισδήποτε και να τον δει. Η δική μου υπέρτατη φαντασίωση; Να κάνω σεξ με πολλούς άνδρες μαζί. Μου αρέσει πολύ το humiliation. To δυνατό μου σημείο; Ο στοματικός έρωτας και η λατρεία των γεννητικών οργάνων».

Η BDSM κοινότητα της Θεσσαλονίκης είναι ακμαία. Δεν εντυπωσιάζει τόσο το νούμερο των πιστών μελών της, όσο το βάθος και η ένταση των ορέξεων τους. Πριν από λίγες ημέρες παρευρέθηκα σε μια συνάντηση τους σε γνωστό bar στα Λαδάδικα. Αν και οι κανόνες συνωμοτικότητας ήταν ανενεργοί, δεν μπορούσες να παραβλέψεις την επιφυλακτικότητα που αιωρούνταν, ειδικότερα με τον ερχομό ενός νέου προσώπου, που αν και εξήγησε αμέσως τι ήταν και τι σκοπό είχε, δεν μπόρεσε να υπερκεράσει τους φόβους και τον εκνευρισμό που αναδύθηκαν σχεδόν άμεσα. «Ο κόσμος είναι κακός» μου εξήγησε μια κοπέλα που κάθονταν δίπλα μου, υπονοώντας προφανώς όχι τους…επίτιμους προσκεκλημένους, αλλά αυτούς που βρίσκονταν έξω από το bar και είτε δεν είχαν καμία ιδέα για δεσίματα, μαστίγια, χειροπέδες, πρόκληση πόνου, δημόσιους και ιδιωτικούς εξευτελισμούς, είτε τα γνώριζαν και τα γούσταραν καταβάθος αλλά ήταν πολύ φοβισμένοι ή υποκριτές για να τα δοκιμάσουν. «Την βλέπεις εκείνη την κοπέλα με την λευκή μάσκα και την μαύρη κάπα; Είναι η υποτακτική αυτουνού» μου λέει και μου δείχνει ένα συμπαθέστατο νεαρό με κόκκινη κάπα. Αυτός είναι ο DOM, δηλαδή ο αφέντης της και ορίζει τι θα κάνει 24/7, σε όλες τις πτυχές της ζωής της. Δεν μπορεί να κάνει το παραμικρό αν δεν πει εκείνος πρώτα το ΟΚ».

Μου είπε πολλά. Όλα ενδιαφέροντα. Δεν σταμάτησα λεπτό να καταγράφω. Σιγά σιγά μου ανοίχθηκαν και οι άλλοι. Ο χώρος γέμισε. Πέρα από νέους ανθρώπους, είδα και αρκετά μεσήλικα ζευγάρια. Οι περισσότεροι γνωρίζονταν μεταξύ τους. Από τα βλέμματα που αντάλλαζαν και τον τρόπο που αγγίζονταν κατάλαβα ότι η γνωριμία τους ήταν κάτι παραπάνω από κοινωνική. Το κλίμα χαλαρό, φιλικό. Το αλκοόλ έρρεε ασταμάτητα. Σκεφτόμουν διαρκώς την μορφή του κειμένου. Αποφάσισα να βάλω στην άκρη και να μην ασχοληθώ καθόλου με θεωρίες και διευκρινίσεις γύρω από το BDSM. Άλλωστε ποιος ασχολείται με ορολογίες όταν γύρω του περιμένουν «καυτές» ιστορίες, έτοιμες προς αφήγηση;

Λεξιλόγιο…για αρχάριους:

DOM: Κυρίαρχος.
DOMME ή FEM DOM: Kυρίαρχη.
Μaster: Αφέντης.
Μistress: Αφέντρα.
Switch: Άτομο με εναλασσόμενους ρόλους.
Submissive: Υποτακτικός.
Slave: Υποτακτική.
Dungeon: Eιδικά διαμορφωμένος και εξοπλισμένος χώρος, για σαδομαζοχιστικές συνερεύσεις.
Foot fetish: Ποδοφιλία.
Mentor: Δάσκαλος, σύμβουλος.
Vanilla: Οτιδήποτε σχετικό με την συμβατική, συνηθισμένη σεξουαλικότητα.
Safeword: Λέξη που όταν χρησιμοποιηθεί κατά την διάρκεια μιας συνεδρίας παύει αυτομάτως κάθε δραστηριότητα.
Limit: Το σημείο πέρα από το οποίο κανείς δεν συναινεί να προχωρήσει.


ΤΟ BDSM ΕΙΣΧΩΡΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ…

«Η πρώτη μου επαφή με τον χώρο ήταν στα 21. Mια καλή μου φίλη με εισήγαγε στα…μυστικά του BDSM, κυρίως στο bondage. Aπο εκεί και μετά η φαντασία μου άρχισε να οργιάζει. Ξεκίνησα να ψάχνομαι για το τι είναι αυτό που θέλω και με εκφράζει. Το BDSM είναι ένας τρόπος έκφρασης των διαφορετικών μας ερωτικών επιλογών. Όταν μπεις για τα καλά στην διαδικασία αρχίζει να καλύπτει, και στο τέλος κατακτά όλες τις εκφάνσεις της ζωής σου. Αυτό που μου αρέσει ιδιαίτερα είναι η διαδικασία, όταν σε μια συνάντηση, σε ένα παιχνίδι, πλάθω μέσα στα όρια της συναίνεσης της υποτακτικής μου τα «θέλω» μου και τα ζω μαζί της. Μου αρέσει πολύ ο εξευτελισμός, δηλαδή το humiliation. Αυτό που με τραβά ιδιαίτερα είναι η λεκτική ταπείνωση. Να παίζεις με την ψυχολογία τονίζοντας τα μειονεκτήματα της υποτακτικής σου. Όλα όμως γίνονται στα πλαίσια της συναίνεσης και των ορίων».

«Παρόλα αυτά υπάρχει και το aftercare. Το πιο σημαντικό στο BDSM δεν είναι να πάρεις το μαστίγιο και να χτυπήσεις αλλά να επουλώσεις τις πληγές, σωματικές και ψυχολογικές, που προκαλείς. Είναι όλα μέσα στο παιχνίδι. Είναι φοβερό το συναίσθημα να την ισοπεδώσεις ψυχολογικά και μετά να την πάρεις από το χέρι και να την ανεβάσεις στο επίπεδο που βρισκόνταν. Υπάρχουν όμως και άλλα πράγματα που μου αρέσουν: Όπως το orgasm control, δηλαδή ο έλεγχος του οργασμού. Είχα κάποτε μια κοπέλα, ξαπλωμένη γυμνή και έπαιζα μαζί της. Σκοπός μου ήταν να την φτάνω ένα βήμα πριν τον οργασμό και εκεί να σταματώ. Να διακόπτω την διαδικασία το κρίσιμο δευτερόλεπτο. Να την τρελαίνω. Ουσιαστικά αυτό που της τόνισα, ήταν ότι αν δεν με πείσει ότι θέλει να τελειώσει, δεν θα της το προσέφερα…Έχω ζητήσει επίσης από υποτακτική μου να γίνει το τασάκι μου για μία ώρα, να κρατάει δηλαδή το τασάκι γονατιστή για να πετάω μέσα τις στάχτες και τα τσιγάρα μου, ακόμη και το τραπεζάκι μου για να τοποθετώ τα πόδια μου».


DOM M: «Κυρίαρχος είναι αυτός που κυριαρχεί πρώτα στον εαυτό του, στα θέλω του, και μετά στον σύντροφο του. Το σημαντικότερο γνώρισμα του BDSM είναι ότι πάνω από όλα πρέπει να υπάρχει συναίνεση των εμπλεκόμενων μερών, να μην υφίσταται κανενός είδους καταναγκασμός, να υπάρχει λογική, υγιεινή και ασφάλεια. Εξυπακούεται ότι δεν μπορούν να λάβουν μέρος ανήλικα, άτομα με διανοητικά προβλήματα. Αφορά αποκλειστικά και μόνο συναινούντες ενήλικες».
«Η δική μου υπέρτατη φαντασίωση; Να βγάλω βόλτα, γυμνή, στην πλατεία Αριστοτέλους, μία υποτακτική μου, με μια σφήνα στο κώλο και γύρω από τον λαιμό της να φοράει ένα λουρί σαν καλό σκυλάκι».

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΑΛΣΑΜΙΔΗΣ

 bangladeshnews.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια: