24/4/10

Εγω τι είμαι Κυρία; -Εσύ είσαι ότι πω Εγώ!



Στα άδυτα του σαδομαζοχισμού

Αφέντρες, υποτακτικοί και σκλάβοι. Φετίχ, καρφιά και δερμάτινα. Η Fetish Goddess Eva μας «ταξιδεύει» στην «άλλη πλευρά» της σεξουαλικότητας. Στο ΒDSM…


Η διαφορά ανάμεσα σε ένα δυνατό χαστούκι, και σε ένα BDSM δυνατό χαστούκι είναι το «σας ευχαριστώ, το άξιζα». Παράλογο, ίσως να πει κάποιος, αν ακούσει την δεύτερη περίπτωση. Κι όμως βασίζεται στην λογική δύο ανθρώπων, του Master και της υποτακτικής του, που βγήκαν βόλτα στο Μοναστηράκι. Τα μάτια του κόσμου καρφώνονται στα δύο μικρά, κρεμασμένα διαμαντάκια. Δεν προσέχουν ότι η αλυσίδα στον λαιμό της νεαρής κοπέλας κουμπώνει διακριτικά στον καρπό του συνοδού της.
Προσπερνούν το τατουάζ στον ώμο της- παραλλαγή του συμβόλου γιν και γιαν. Δυο τρεις πιο παρατηρητικοί, αποστρέφουν το βλέμμα, ξανακοιτάζουν ντροπιασμένοι ή απορημένοι, το φαινομενικά κοινότoπο ζευγάρι, που μελετάει το μενού ενός εστιατορίου. Το πρωί, στο μετρό, ίσως δίπλα τους καθόταν μία Mistress, μόνη της ή με τον υποτακτικό της. Κι ο εργοδότης τους, ίσως να είναι slave της γυναίκας του. 
Δεν χρειάζονται πολλά μέτρα φαντασίας για να φτάσεις στους απογόνους των ηρώων του «θεϊκού» Μαρκήσιου Ντε Σαντ, του Φον Μαζόχ, του Ζυλ Ντελέζ και των άλλων συγγραφέων που εξερεύνησαν την «απαγορευμένη» περιοχή της σεξουαλικότητας. Οι «λάτρεις» του ΒDSM βρίσκονται ανάμεσά μας, κι εγώ έχω ραντεβού με την Fetish Goddess Eva στο δικό της dungeon, κάπου στην Αθήνα.


-Θες να έρθεις στο dungeon να τα πούμε, ή φοβάσαι;
-Τί να φοβάμαι;
-Μήπως σου πιούμε το αίμα.
Στην άλλη άκρη της γραμμής η Fetish Goddess Eva ξέσπασε σε δυνατά γέλια «Κάποιοι μας βλέπουν σαν εξωγήινους, το BDSM είναι άγνωστο γιαυτούς»
-Τί είναι dungeon;
- Ο ναός μου…
- Τί ώρα να έρθω;
-Στις 9:30, θα στείλω έναν φίλο να σε πάρει από το μετρό. Να είσαι μόνη.

Στις 9:25, η πλατφόρμα του μετρό γίνεται στο μυαλό μου η «Πλατφόρμα» του Μισέλ ντε Ουελμπέκ. Φαντάζομαι ένα υπόγειο με «μονάχα ένα τραπέζι ελεύθερο, κοντά στην είσοδο της πρώτης αίθουσας βασανιστηρίων». Αναρωτιέμαι αν περιμένω «έναν τύπο τελείως φαλακρό, κοιλαρά, με σταυρωτό κοστούμι» ο οποίος θα έρθει «δεμένος σε μια αλυσίδα που την σέρνει μια μαύρη αφέντρα με γυμνούς γλουτούς».

Ο phoenixxx, ακριβής στο ραντεβού μας, είναι ένας…ευγενικός 30αρης, χαμηλών τόνων που με οδηγεί στον ναό της Αφέντρας του, από τους ελάχιστους στην Ελλάδα. Ναός; «Ναι, γιατί εδώ έρχονται για να με λατρέψουν. Εδώ ζουν κάποιοι τις σκοτεινές φαντασιώσεις τους» λέει η Fetish Goddess Eva. 
Είναι γύρω στα 40, αυστηρά ντυμένη, σχεδόν συντηρητικά. Η επιβλητική της παρουσία, ο σταθερός και ήρεμος τόνος της φωνής της, το διαπεραστικό της βλέμμα, συνηγορούν στον Κυριαρχικό τίτλο της (το αρχίγραμμα πάντα κεφαλαίο): Mistress ή αλλιώς Domina ή Goddess δηλαδή «έμπειρη Mistress, που της αρέσει ιδιαίτερα η ποδολατρία, το S/M και τα παιχνίδια υποταγής των αρσενικών υποτακτικών». Κάθεται στην κορυφή του τραπεζιού, σε ένα artistic διακοσμημένο σαλόνι, με χαμηλό φωτισμό με κεριά «εδώ είναι το σπίτι μου κι ο χώρος λατρείας των υποτακτικών μου, κατάλληλος για παιχνίδια φαντασιώσεων, όπως θα δεις στη συνέχεια. Οι υποτακτικοί που έρχονται επιθυμούν μια γυναίκα αυταρχική που ούτε καν μπορούν να την αγγίξουν. Κανείς δεν επιθυμεί σεξουαλική επαφή με μία Mistress. Έρχεται για να της παραδοθεί. Εγώ για εκείνους είμαι μια θεά, κάτι ιερό. Όταν βγω από το ναό, γίνομαι πάλι κοινή θνητή». 
Πριν προλάβει να βγάλει ένα τσιγάρο Royal 120άρι από το πακέτο της (το κάπνισμα… «με νόημα» είναι ένα από τα φετίχ) ο phoenixxx προτάσσει τον αναπτήρα. Γνωρίστηκαν σε μια διαδικτυακή BDSM κοινότητα. «Η σχέση μου με την Εύα είναι τελείως διαφορετική από ενός κοινότυπου vanilla ζευγαριού». Με τον όρο vanilla διαχωρίζονται οι «λάτρεις» του BDSM από τους υπόλοιπους, των οποίων η ερωτική ζωή είναι «σαν το παγωτό βανίλια, με γεύση χωρίς καμία ένταση. Οι BDSMers, έχουν τους ίδιους πόθους τα ίδια πάθη, τις ίδιες αγάπες και προσδοκίες με τους ανθρώπους του vanilla».

Η Fetish Goddess Eva διηγείται ιστορίες με γαλάζια γράμματα. 
«Τί νόμιζες; Ότι εμείς δεν ερωτευόμαστε; Και έχω ερωτευτεί και έχω απογοητευτεί. Δεν αντιδρώ όμως όπως κάποιος άλλος. Δεν παίρνω τηλέφωνο τον άλλον που κοιμάται, να του πω την καψούρα μου, στς τρείς τα χαράματα. Αν δω ότι κάτι δεν πάει καλά δίνω Εγώ το τέλος». 

Σε δημόσιους χώρους δεν διαφέρουν από άλλα ζευγάρια. Εντός σπιτιού «Η Εύα είναι Mistress μου. Αυτό σημαίνει ότι υποτάσσομαι στην Κυριαρχία της και της δίνω αναφορά. Η δυναμική της αυτή υφίσταται και σε καταστάσεις παιχνιδιού».
«Το κυρίαρχο μέρος έχει πάντα τον λόγο. Αν πω αυτή τη στιγμή στον phoenixxx, φίλησε τα πόδια της Kυρίας, θα το κάνει»

«Όταν πηγαίναμε στο πρώτο πάρτυ του Torture Garden» θυμάται ο phoenixxx «φόραγα λάτεξ από την κορφή μέχρι τα νύχια, ήμουν πολύ τρομακτικός. Η Κυρία μου με κρατούσε από το κολάρο που μου είχε φορέσει. Στον δρόμο όλοι μας κοίταζαν περίεργα. Μπήκαμε στο μαγαζί, ο κόσμος άνοιγε σαν τη Νεκρά Θάλασσα για να περάσουμε. Εκείνη το διασκέδαζε αφάνταστα».

-Υπάρχουν όρια στις απαιτήσεις σου;
- Μια Mistress δεν απαιτεί, ζητάει. Τον φτάνω στα άκρα δεν τα παραβιάζω. Υπάρχει σεβασμός. Πάντα υπάρχουν όρια απαραβίαστα, δεν θα του ζητούσα να πάει με άντρα, ξέρω ότι δεν θέλει να το κάνει.
Αρκετοί BDSMers είναι polyamorous, όπως μπορεί να είναι και bisexual. «Προσωπικά δε μου αρέσει να βλέπω γυναίκες υποτακτικές. Θέλω η γυναίκα να στέκει ψηλά. Με πιάνει στεναχώρια. Είμαστε ανοιχτά άτομα στην σεξουαλικότητα του καθενός. Υπάρχει καλύτερο πράγμα από μια πόλη που τους χωράει όλους; Να πίνω ας πούμε καφέ και στο απέναντι τραπέζι να κάθεται άνετα μια τρανσέξουαλ. Εγώ βέβαια είμαι straight.
-Εσύ phoenixxx;
-Εγώ τί είμαι Κυρία;
«Εσύ είσαι ότι θέλω Εγώ» του απαντάει η Fetish Goddess Eva. Ο phoenixxx δεν ήταν ποτέ το αρχέτυπο του άντρα. «Όσο και να προσπάθησα να μπω στον ρόλο του δυναμικού δεν τα κατάφερα». 

Η Fetish Goddess Eva δεν ήταν ποτέ «συνηθισμένο κορίτσι». Στους δρόμους των φετίχ και του BDSM την οδήγησε «ένας φίλος, ιδιαίτερος άνθρωπος. Βρισκόμασταν στην Ολλανδία και με ρώτησε, θες να δεις κάτι διαφορετικό; Ανοιχτή στις προκλήσεις, δέχτηκα. Πήγαμε σε ένα SM κλαμπ. Στην αρχή τρόμαξα. Όταν όμως έμαθα για την φιλοσοφία του BDSM ξαναπήγα και ένιωσα οικεία, ένιωσα απελευθερωμένη, ότι ανήκω εδώ. Ήμουν πάντα φετιχίστρια, ντυνόμουν παράξενα, είχα μια αδυναμία στα vinyl, τα καρφιά. Ένιωθα διαφορετική. Στο σχολείο έπαιζα ξύλο με τα αγόρια. Με τις γυναίκες δεν τα πήγαινα καλά, δεν μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτονται».

Για αρκετά άτομα στον χώρο του BDSM το παιχνίδι είναι σημαντικότερο από την ίδια ερωτική πράξη. «Μπορεί να με στείλει εμένα στο σούπερ μάρκετ» λέει ο phoenixxx. «Κι εγώ να μείνω σπίτι, να φτιάξω τα νύχια μου, να δω τηλεόραση» συμπληρώνει η Mistress του. Τα παιχνίδια κρατούν τη σχέση τους ζωντανή. Η δική μας σχέση είναι παιχνίδι. Δεν είναι μονόδρομος».

Στο κάστρο της Mistress

Η Eva, μου κάνει νόημα και με ξεναγεί στο Dungeon…
«Έχουν αυτό το κακό οι άνθρωποι τελικά. Δεν συζητούν με τους συντρόφους τους τις επιθυμίες και τις φαντασιώσεις τους με αποτέλεσμα να υπάρχω Εγώ. Μου κάνει εντύπωση ότι γνωρίζω πέντε καινούργιους ανθρώπους την μέρα, νέους από 25 έως 40. Η μισή Αθήνα ασχολείται με αυτό και οι υπόλοιποι δεν το ξέρουν. Αυτό με στεναχωρεί πάρα πολύ. 
Ο κόσμος φαντάζεται το BDSM απρόσιτο, γεμάτο μυστήριους και επικίνδυνους ανθρώπους. 'Ομως αν εμφανιστεί ποτέ κάποιος με παραβατική συμπεριφορά στο φόρουμ μας στο διαδίκτυο- απομονώνεται και παίρνει πόδι». 

Το πρώτο δωμάτιο είναι για τους ποδολάτρες. Η ποδολατρεία είναι από τα νούμερο ένα φετίχ. «Οι Έλληνες είναι κατά ένα μεγάλο ποσοστό, φετιχιστές ποδολάτρες. Λατρεύουν τα άκρα και κάποιοι ντρέπονται γιαυτό. Μα γιατί;» 
Στο ταβάνι αλυσίδες, στους τοίχους όργανα ακινητοποίησης και ράφια με δεκάδες παπούτσια, ψηλοτάκουνες γόβες, δερμάτινες ψηλές μπότες, φαινομενικά τόσο άβολες που «η καρδιά μου το ξέρει πώς στέκομαι». Με ένα ζευγάρι τέτοιες μπότες η Fetish Goddess Eva πραγματοποίησε κάποτε, μια επιθυμία ενός υποτακτικού της. «Ήταν από τα πιο τρελά που έχουν ζητήσει. Ο κύριος αυτός είχε ένα φετίχ που ονομάζεται crash. Ήθελε δηλαδή να με βλέπει να σπάω πράγματα. Αφού έσπασα ό, τι έφερε, μου έδωσε έναν εκτυπωτή. Στην αρχή δεν έσπαγε με τίποτα. Πώς να σπάσει με το ψηλοτάκουνο; Μέχρι που πείσμωσα, ανέβηκα πάνω και άρχισα να χοροπηδάω. Φύλλο και φτερό τον έκανα». 
Δεύτερο δωμάτιο, για τους σαδομαζοχιστές. Μέταλλο και δέρμα. Στην μέση ένα τραπέζι δεσίματος. Στην γωνία ένα σιδερένιο κλουβί σε ανθρώπινο ύψος, μέσα, ένα πιατάκι σκύλου, κι ένα κόκαλο που κρέμεται.

-Θεώρησες ποτέ ότι κάποιος υποτακτικός σου είναι επικίνδυνος;
-Για μένα; Όχι βέβαια. Να σου πω ποιον θεώρησα επικίνδυνο. Μπαίνει μια φορά ένας και μου λέει “θα κάνω ότι μου ζητήσετε”. Τί εννοείς, του λέω. Αν σου πω να πέσεις από το μπαλκόνι θα πέσεις; Δεν είμαστε καλά! Βρες τα πρώτα με τον εαυτό σου και ξαναέρχεσαι πιο συνειδητοποιημένος».

Το τρίτο δωμάτιο θυμίζει ιατρείο. Μια καρέκλα γυναικολόγου, ράφια με βαμβάκι, μπεταντίν και άδεια κουτιά από φάρμακα. «Ένα από τα πιο γνωστά παιχνίδια ρόλων είναι νοσοκόμα-ασθενής. Καμιά φορά, αφού κάτσουν στην καρέκλα, νομίζουν ότι όντως έχουν κάτι, θυμούνται ότι κάπου πονούσαν το μεσημέρι…!» 

Το τέταρτο δωμάτιο είναι το βεστιάριο, γεμάτο από πανάκριβα φετιχιστικά ρούχα για την ίδια. Ρούχα από latex, από vinyl και δέρμα…Η Fetish Goddess Eva μου ψιθυρίζει με νόημα «Πίσω από τις μεγαλύτερες αδυναμίες μου, κρύβονται οι μεγαλύτερες δυνατότητές μου. Οι φόβοι και οι ανασφάλειες μου, είναι κίνητρα τόλμης και δύναμης».

Μια παρέα (σχεδόν) όπως όλες οι άλλες

Το κουδούνι χτυπάει. Ο Σαμ, η Μadame A. , η Λόλα, ο nikolaos και ο hermis μόλις έχουν γυρίσει από μια εκδρομή στην Πάτρα. Να μαντέψω τί είναι ο καθένας; Η Μadame A. είναι Μistress «Όσο δεν παίρνει», o nikolaos είναι slave «μα καλά τόσο πολύ φαίνομαι;», ο hermis επίσης σκλάβος «υποτακτικός είμαι, όχι σκλάβος, δεν θα μπορούσα, βαριέμαι», η Lola είναι… «Εγώ είμαι switch. Ότι γουστάρω, αναλόγως την φάση. Είμαι ανοιχτή σε όλα». Είναι η νεότερη της παρέας. «Νιαουρίζω συνέχεια σαν γατί και αγριεύω». Φωνές, πειράγματα, παραγγελίες, φαγητά, γέλια «θες τζατζίκι είπες; Τί είσαι ο τζατζικομάστερ;», ιστορίες από το ίντερνετ «μα καλά μην κάθεσαι και τα πιστεύεις. Υπάρχουν πολλά νούμερα εκεί μέσα, μυθομανείς και φαντασιόπληκτοι που δεν εμφανίζονται ποτέ», ιστορίες από πάρτυ «η Fetish Goddess Eva να χορεύει με ένα μαστίγιο και από κάτω να γίνεται χαμός». Μια παρέα σαν όλες τις άλλες. Ή σχεδόν σαν όλες τις άλλες. Άλλωστε «είμαστε της φιλοσοφίας ότι ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει πίσω από την πόρτα του σπιτιού του, από την στιγμή που δεν ενοχλεί κανέναν».

«Είμαι Master και φρικιό»

«Έχει ενδιαφέρον να κοιτάζουν στο εστιατόριο, την υποτακτική μου να έχει μέσα της το αντικείμενο της ηδονής, τον δονητή σε λειτουργία και παράλληλα να προσποιείται την καθώς πρέπει συνδαιτυμόνα του σικ ρέστοραν. Είναι τόσο μεγάλη η αγάπη της και η λατρεία της για μένα, γι αυτό το κάνει. Ξέρει ότι θα κρατήσω επίπεδο, σε ότι ζητήσω. Η σκλάβα είναι ιδιοκτησία σου. Πως αγαπάς το σκύλο σου και φροντίζεις γι αυτόν, έτσι είναι η σκλάβα». Ο Sam, είναι περίπου 40 χρονών και… «βρήκα τον εαυτό μου στο BDSM έπειτα από δύο αποτυχημένους γάμους. Κι οι δύο τέλειωσαν κάπως έτσι: «πάω για τσιγάρα…» Δεν ενδιαφέρεται να αποκτήσει σκλάβες όσο να γνωρίσει «μια δυναμική προσωπικότητα με χιούμορ, γοητεία , φαντασία και βέβαια απόλυτη διαστροφή. Αν το αξίζω να μου παραδοθεί.». Άλλωστε «πρέπει να είναι δική της η επιλογή ότι θα γίνει σκλάβα μου και θα αφεθεί σε μένα Κι αυτό έρχεται με το πέρασμα του χρόνου, αφού κερδίσω την εμπιστοσύνη της» Ως χαρακτήρας «δεν είμαι απόλυτος, εφόσον έχω ισχυρό αντίλογο» και «είμαι κατά της κρατικής εξουσίας, όσο και να σου φαίνεται περίεργο. Είμαι Μaster και φρικιό»

Το λεξικό του BDSM
Πρώτη εξίσωση: B+D (Δεσμά & Πειθαρχία), D+S (Κυριαρχία & Υποταγή), S+M (Σαδισμός & Μαζοχισμός) = BDSM. Στην δεύτερη εξίσωση, των προϋποθέσεων που πρέπει να τηρούνται από τους «φαν» του BDSM, με βοήθησε η Fetish Goddess Eva: Safe (Ασφάλεια), Sane (Λογική) και Consensual (Συναίνεση)

Bottom: το άτομο που έχει κατά την διάρκεια του παιχνιδιού τον παθητικό ρόλο. Αντίθετο: Top.


Brat, bratting: Όρος χρησιμοποιούμενος από sub ο οποίος προσπαθεί να τραβήξει την προσοχή των Dom/me κάνοντας φασαρία


Safeword: Μια λέξη (π.χ έλεος) που έχει συμφωνηθεί και χρησιμοποιείται για να σταματήσει κάποιο παιχνίδι. Όταν χρησιμοποιηθεί, πρέπει υποχρεωτικά να σταματήσει το παιχνίδι.


White Room: Δωμάτιο που παίζονται κλινικά και ιατρικά παιχνίδια.


Vanilla: Συχνά χρησιμοποιείται για να δηλώσει τα άτομα που δεν ασχολούνται με το BDSM.


Ολική Εναλλαγή Εξουσίας: Η Προσφορά της ζωής ενός υποτακτικού στον Κυρίαρχο (όρος για μια παγιωμένη 24/7 -24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα- σχέση Κυρίαρχου/υποτακτικού)


Switch: Ένα άτομο που αλλάζει status από υποτακτικός σε Κυρίαρχος


Pro-Domme: Professional Dominatrix, Eπαγγελματίας Αφέντρα


Submissive (sub): Άτομο υποτακτικής ψυχολογίας


Slave: Ένα άτομο που δίνει τον πλήρη έλεγχο της ζωής του σε κάποιο Κυρίαρχο άτομο


Συνέντευξη από την Fetish Goddess Eva

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ της Κυριακής
5.4.2008
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΤΖΑΒΕΛΛΑ (chicumita)
Φωτόγραφίες: ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΛΙΔΗΣ