16/1/16

Η Domina Aida Karali (Miss Kinky) στο Kinky Life

Μια νέα δυναμική και Κυρίαρχη γυναίκα μας απαντάει σε ερωτήματα που αφορούν την προσωπικότητα της, και την BDSM κοινωνία.


Τι είναι εκείνο που σε γοήτευσε στην Κυριαρχία?

Με γοητεύει πολύ η εξουσία που ασκώ στους άντρες και ιδιαίτερα σε αυτούς που την δέχονται ευχάριστα, χωρίς καμία αντίρρηση. Μου αρέσει να με κακομαθαίνουν και να είμαι η πρώτη τους σκέψη το πρωί και η τελευταία το βράδυ, να μη μου χαλάνε χατίρια και να σκίζονται να εκτελούν κάθε επιθυμία μου. Θέλω να τους βλέπω να προσπαθούν για το καλύτερο για μένα και όταν το πετυχαίνουν να παίρνουν ευχαρίστηση μέσα από την χαρά μου.


Είσαι Κυρίαρχη μόνο όταν βρίσκεσαι με υποτακτικούς ανθρώπους ή είσαι και στην καθημερινότητα σου δυναμική και Κυρίαρχη?

Είμαι δυναμική σε όλες τις πτυχές της ζωής μου. Χαλάκι γίνομαι μόνο με τα παιδιά που τα λατρεύω.


Τι αισθάνεσαι την ώρα που Κυριαρχείς τον υποτακτικό σου?

 Είναι σπουδαίο πράγμα να νοιώθεις πως ο άλλος κρέμεται από τα χείλη σου, από τις λέξεις σου και παρακολουθεί το βλέμμα σου. Νοιώθω σημαντική. Νοιώθω σαν Θεά.


Τι απολαμβάνεις να κάνεις στον υποτακτικό σου? Σου αρέσει να τον βλέπεις να βασανίζεται για εσένα για παράδειγμα …

Μου αρέσει να τον βλέπω να προσπαθεί  με οποιοδήποτε τρόπο μπορεί, για να με δει  ικανοποιημένη και να διεκδικεί διακριτικά την εύνοια και την προσοχή μου. Δεν μου αρέσει να τον βασανίζω σαν άνθρωπο. Ο σαδισμός μου που βγαίνει μέσα στο παιχνίδι και είναι καθαρά ερωτικός, όπως και οι τιμωρίες  που δίνω.  Μπορεί να υπάρχει και πόνος, αλλά μέσα από αυτόν  υπάρχει ηδονή και εξιλέωση.



Τι πιστεύεις πως αναζητούν οι υποτακτικοί άντρες από μια Κυρίαρχη γυναίκα?

Νομίζω πως αυτό που αναζητούν και που σήμερα τους λείπει, είναι η ανάληψη ευθυνών και πρωτοβουλιών που μπορεί αυτές να παίρνουν  σε όλα τα επίπεδα. Τους αρέσουν οι δυναμικές γυναίκες που ξέρουν τι θέλουν, που ξέρουν πώς να παίρνουν αυτό που θέλουν, που διεκδικούν και δεν κρέμονται από αυτούς. Αυτές που με λίγα λόγια είναι ανεξάρτητες, απαιτητικές πρώτα από τον εαυτό τους, έχουν άποψη και προσωπικότητα και που δεν έχουν χάσει την θηλυκότητα τους.



Ποιο σημείο του σώματος σου, αρέσει να λατρεύει ο υποτακτικός σου?

Τρελαίνομαι να ασχολούνται με τα πόδια μου, είτε γλύφοντας τα,  είτε λατρεύοντας τα, κάνοντας τους μασάζ,  ή  ποδόλουτρο. Είναι πολύ διεγερτικές πράξεις όλες αυτές και θεωρώ πως έχουν άκρατο αισθησιασμό, αν αυτός που τα προσφέρει έχει πάθος  και γνωρίζει πώς να τα κάνει.



Πιστεύεις πως οι γυναίκες στη Ελλάδα είναι ανοιχτές σε ότι αφορά της ερωτικές τους προτιμήσεις?

Οι γυναίκες σήμερα γνωρίζουν τα πάντα μέσα από το ίντερνετ. Πιστεύω πως είναι ανοιχτές στο να μάθουν και να κάνουν πιο ιδιαίτερα  πράγματα από αυτά που θεωρούν φυσιολογικά και να εμπλουτίσουν τον ερωτισμό τους. Φυσικά  μόνο όταν είναι ερωτευμένες και πιστεύω πως με τον κατάλληλο σύντροφο που θα πρέπει να τον έχουν εμπιστευτεί και θα τις έχει κερδίσει και που θα πρέπει να έχει τον τρόπο να τις οδηγήσει  στην υπέρβαση. Αυτός  νομίζω ότι θα είναι ο μόνος που θα καταφέρει να σπάσει τις αναστολές  τους και να ξεπεράσουν τα όρια και τα ταμπού τους.



Ποία η γνώμη σου για της σχέσεις Κυριαρχίας/υποταγής 24/7?

 Προσωπικά με κουράζουν οι σχέσεις και πόσο μάλλον αυτού του είδους οι σχέσεις, που θέλουν την απόλυτη προσοχή και αφοσίωση και από τις δυο πλευρές. Ίσως να είμαι μικρή και γι αυτό δεν το σκέφτομαι ακόμα.   Γνώμη μου είναι πως αυτές τις σχέσεις είναι πολύ δύσκολες για να ευδοκιμήσουν, ειδικά αυτήν την εποχή που και τα δυο φύλα ρίχνουν το βάρος και την προσοχή  τους στην επιβίωση και στην προσωπική τους καταξίωση


Είχες(έχεις) σκλάβο-ους αφοσιωμένους μόνο σε εσένα?

Δεν θα έλεγα πως έχω σκλάβους. Είναι μεγάλη λέξη να λέει κάποια γυναίκα πως έχει σκλάβο. Έχω όμως υποτακτικούς άντρες που είναι αφοσιωμένοι σε μένα και τα θέλω μου, που κάνουν ότι μπορούν για να με βλέπουν ευτυχισμένη. Τους λατρεύω όπως κάνουν και εκείνοι και τους ευχαριστώ για όσα μου προσφέρουν. Είναι σπουδαίο πράγμα η αφοσίωση.


Οι μεταμφιέσεις και οι ρόλοι σου αρέσουν? Τι ρόλους προτιμάς?

Έχω αδυναμία στις μεταμφιέσεις και στους ρόλους που μπορεί να παίζω σε μια συνέδρια. Λατρεύω τις μάσκες, τα γάντια και τα στρατιωτικά καπέλα. Μου αρέσει να κάνω την νοσοκόμα, την καθηγήτρια, την αστυνομικίνα,  την σαδίστρια στρατιωτικό  και πολλούς άλλους ρόλους που εξιτάρουν την φαντασία και βγάζουν την kinky πλευρά μου. Τους ευχαριστιέμαι γιατί κάνουν την ζωή μου ενδιαφέρουσα. Δεν πλήττω ποτέ και το διασκεδάζω αφάνταστα.



Ποιες είναι οι αγαπημένες λέξεις που σου αρέσει να ακούς από τους υποτακτικούς σου?

Μου αρέσει να με αποκαλούν Κυρία  και όταν τους δίνω μια εντολή να ακούω το «μάλιστα»  «Ότι πείτε εσείς», «στις διαταγές σας», ή «συγγνώμη, έκανα λάθος, τιμωρήστε με», «σας ανήκω, είμαι δικό σας»! Γουστάρω να με παρακαλάνε να κάνω κάτι γι αυτούς και να μου λένε πως αντέχουν τα πάντα για εμένα. Ξέρω πως όλα αυτά ακούγονται «κάπως» στους άσχετους, αλλά δεν με ενδιαφέρει. Αυτοί που γνωρίζουν από Κυριαρχία και υποταγή, καταλαβαίνουν  πολύ καλά από αυτά και ξέρουν πως δεν υπερβάλω!




Τι ήταν το ποιο ακραίο που σου έχουν ζητήσει να τους κάνεις?

Κατά καιρούς γνωρίζω και περιέργους τύπους. Μέσα σε αυτόν τον χώρο των ιδιαιτεροτήτων, είναι φυσικό.  Ας πούμε, ένας  μου είχε ζητήσει να του βγάλω τα νύχια, άλλος να πατήσω με τα τακούνια μου ένα χαμστεράκι και να το λειώσω και άλλα που επί τούτου έχω ξεχάσει … Φυσικά δεν έχω κάνει τίποτε από αυτά και ούτε πρόκειται. Πιστεύω πως αν είχα δεχτεί να κάνω κάτι από αυτά που ζητούσαν,  θα κώλωναν, γιατί στα σίγουρα είναι μόνο στην φαντασία τους…. Ευτυχώς δηλαδή!

Τέλος, πες μας μια φαντασίωση που δεν έχεις εκπληρώσει ακόμα?

Θα ήθελα να κάνω υποτακτικό μου ένα νεαρό πολιτικό, που δεν θα αποκαλύψω το όνομά του.  Μου βγάζει κάτι βρε παιδί μου και πιστεύω πως θα τον έκανα ευτυχισμένο. Αυτό είναι  το απωθημένο μου προς το παρόν… Ποιος ξέρει όμως τι επιφυλάσσει το μέλλον!!!!

 kinkylifemag.com


https://www.facebook.com/aida.karadomina