27/12/15

Η Anastasia Kiritsi (Varoni) στο Kinky Life

Πρόκειται για μια νέα γυναίκα αλλά αρκετά Κυρίαρχη,και αυτό μου το απέδειξε καθόλη την διάρκεια της συζήτησης μας aλλά και από της απαντήσεις της.! Έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που της επιτρέπουν να ηγείται και να έχει πάντα το πάνω χέρι σε όλα. Στο kinky life μίλησε για την Ελληνική BDSM κοινότητα και για το πως βλέπει εκείνη την γυναικεία Κυριαρχία…

Aναστασία, Πως ανακάλυψες την Κυρίαρχη γυναίκα που έκρυβες μέσα σου?

Σε έναν “παράδρομο” έπεσα τυχαία κι άλλαξε όλη η πορεία της ζωής μου….



Ήσουν πάντα Κυρίαρχη στης σχέσης σου?

Από μικρό κορίτσι που με θυμάμαι , πάντα ήθελα να γίνεται το δικό μου, πάλευα με τα αγόρια στις γειτονιές  και ήθελα να είμαι αρχηγός στην παρέα μου.

Στην καθημερινότητα βγάζεις τα Κυρίαρχα χαρακτηριστικά σου?

Πολλές φορές έχει χρειαστεί να βγάλω το δυναμικό μου πρόσωπο προς τα έξω και είναι κάτι που με έχει σώσει από πολλές άσχημες καταστάσεις, που αν είχα χαμηλό προφίλ θα με είχαν ισοπεδώσει.

Ποια πιστεύεις πως πρέπει να είναι τα χαρακτηριστικά μιας
Κυρίαρχης γυναίκας?

Τα κύρια απαραίτητα χαρακτηριστικά, είναι να έχει δυνατή προσωπικότητα,  να κυριαρχεί στο χώρο και στα πρόσωπα που την περιβάλουν. Να σέβεται τον εαυτό της, τους γύρω της και πάνω απ όλα να είναι γυναίκα, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Τι σε ώθησε στο να το δεις επαγγελματικά ?

Δεν θα κρύψω πως λόγο της κρίσης, αναγκάστηκα να δω επαγγελματικά κάτι που αγαπούσα πολύ και το έκανα για την διασκέδαση μου στην προσωπική μου ζωή. Το μόνο που χρειάστηκε  να κάνω ήταν να διδαχτώ από μια πολύ γνωστή Αφέντρα και φίλη μου, πώς να αναπτύξω τις τεχνικές μου και τον τρόπο να μπορώ να λειτουργώ διαδραστικά με αγνώστους. Δυστυχώς σήμερα οι υποχρεώσεις είναι μεγάλες και δεν υπάρχουν πλέον περιθώρια και επιλογές για οτιδήποτε άλλο . Οι πόρτες για εργασία είναι ερμητικά κλειστές.

Πιστεύεις πως η κοινωνία είναι απελευθερωμένη όσο αφορά τα
φετίχ και την διαφορετικότητα στις ερωτικές προτιμήσεις?

Η Ελληνική κοινωνία κρύβεται ακόμα πίσω από το δάχτυλό της και δεν είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα.  Αυτό που λέμε σεξουαλική απελευθέρωση δεν υπάρχει. Νομίζω πως είμαστε ρατσιστές και ομοφοβικοί και ας καμωνόμαστε πως έχουμε κάνει  την επανάσταση μας .  Πολλοί  είναι που θέλουν, αλλά δεν τολμούν να διεκδικήσουν ότι επιθυμούν, ότι επιλέγουν, ότι τους εκφράζει. Είναι  τραγικό που  υπάρχουν σήμερα άνθρωποι τρομαγμένοι με τα θέλω τους, στερημένοι και με πολλά απωθημένα.

Τι είναι αυτό που σε ενθουσιάζει σε έναν υποτακτικό άντρα και τι
σε χαλάει?

Με ενθουσιάζει ο σεβασμός,  η λατρεία και η δοτικότητα  που εκδηλώνουν στην γυναίκα που έχουν επιλέξει να υποταχθούν. Αυτοί οι άνθρωποι αν βρουν την κατάλληλη γυναίκα που ξέρει να τους «χειριστεί» θα είναι γι αυτές ένας θησαυρός. Με χαλάει το γεγονός που κάποιοι υποτακτικοί δεν βρίσκουν γυναίκα αφέντρα να κάνουν σχέση κυριαρχίας, υποταγής και  αυτή η επιθυμία τους, μπορεί ακόμα και να τους ωθήσει να θεοποιήσουν οποιαδήποτε τυχαία  τους πουλήσει το παραμύθι της δήθεν κυριαρχίας και τότε…. αλίμονο τους!



Προτιμάς νέους ηλικιακά υποτακτικούς ή ποιο έμπειρους?

Πολλοί είναι νέοι και έμπειροι και αρκετοί είναι μεγαλύτεροι σε ηλικία και άπειροι.  Η ηλικία δεν έχει να κάνει με την εμπειρία σε αυτές τις περιπτώσεις.

Τι απολαμβάνεις να κάνεις στον υποτακτικό σου?

Μου αρέσει να τον γοητεύω, να τον ξελογιάζω και να του παίρνω το μυαλό. Όταν τον κερδίσω… απολαμβάνω αφάνταστα να τον βασανίζω, να τον πειράζω και μετά να του αρνούμαι οτιδήποτε νομίζει πως έχει κερδίσει από εμένα …. Όλο αυτό το όμορφο σαδιστικό  παιχνίδι, με φτιάχνει εγκεφαλικά.

Σου αρέσει να φτάνεις στα άκρα ή προτιμάς να μένεις μέσα στα
όρια?

Βασικά σέβομαι τα όρια του άλλου, όπως σέβομαι και τα δικά μου. Όμως μου έχει τύχει σε παιχνίδια να βγει φοβερή χημεία μεταξύ των  παρτενέρ μου και εμένα  και να τα επεκτείνω. Όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο, είναι πραγματικά μοναδικά απολαυστικό. Αυτό με έχει κάνει να συνειδητοποιήσω πολλά πράγματα για μένα και τους ανθρώπους γενικότερα.


Ποίο είναι το ποίο ακραίο που σου έχουν ζητήσει ?

Ακούω και βλέπω πολλά από διάφορους ανθρώπους, κυρίως λόγο του διαδικτύου. Ο καθένας μπορεί να βγάλει πολύ άσχημα ένστικτα μέσα από αυτό, να δημιουργήσει φαντασιώσεις που στην πραγματικότητα δεν μπορούν να τις ζήσουν και που δεν έχουν καμία σχέση με την φιλοσοφία του BDSM. Οπότε αυτά με αφήνουν παγερά αδιάφορη.

Κλείνοντας, πες μας μια φαντασίωση σου που δεν έχεις
πραγματοποιήσει ακόμα?

Μέσα από τα session λόγο της συναναστροφής μου με διαφορετικές προσωπικότητες και χαρακτήρες, έχω πραγματοποιήσει τις περισσότερες από τις φαντασιώσεις μου. Είμαι όμως  σίγουρη πως το μέλλον μου κρύβει και άλλες εκπλήξεις,  γιατί πιστεύω πως έχω πολλά ακόμα να μάθω και να δω με τον κατάλληλο παρτενέρ. Άλλωστε το BDSM είναι αστείρευτο και ίσως να είναι απίστευτο, αλλά κάθε μέρα σχεδόν, κάτι νέο μαθαίνω, κάτι καινούριο ζω.

kinkylifemag.com


https://www.facebook.com/varonianastasia