14/5/15

Η Κυρία



    Η Κυρία​
    Πριν από την ερώτηση της καμτσικιάς
    και την απάντηση της ματωμένης χαρακιάς,

    Η Κυρία δεν περιορίζεται.

    Πριν από την ερώτηση της προσταγής
    και την απάντηση της στοργής,



    Η Κυρία δεν καθορίζεται.

    Πριν από την ερώτηση του ενδορφινικού κατακλυσμού
    και την απάντηση του οργασμικού λυτρωμού,

    Η Κυρία δεν προσδιορίζεται.

    Άντρα, αγάπα αυτήν που στα σπλάχνα της σπαρτάραγες
    όσο θυμάσαι όταν της δώρισαν το σπέρμα.

    Κάλπασε σκλάβε ως τα σύνορα του πάθους σου,
    όσο θυμάσαι ποια κρατάει τα γκέμια.

    Στον θρόνο ανέβα Αφέντη και βασίλευε,
    όσο θυμάσαι ποιος σου φόρεσε το στέμμα.

    Διότι, Εγώ δεν χρειάζομαι την δύναμη σου,
    αλλά η δύναμη σου χρειάζεται Εμένα.

    Διότι, Εγώ δεν ζητάω την λατρεία σου,
    Αλλά η λατρεία σου ζητάει Εμένα.

    Διότι, Εγώ δεν έχω ανάγκη εσένα,
    Αλλά εσύ έχεις ανάγκη Εμένα.​