16/1/13

Meesteres Phoebe - Mistress Ήβη

 
 
 

Hallo daar!
Ik ben Mistress Phoebe. Men kent mij ook als Goddes Ivi.
Ik kom uit Athene-Griekenland waar ik ook als Dominatrix de BDSM heb beleeft.
Ik ben een natuurlijke lifestyler en Dominante Vrouw. Mijn eerste behoeftes als mens zijn RESPECT en EERLIJKHEID!!


Ik ben een zeer kinky Vrouw en mijn grenzen zijn erg ruim wat de BDSM betreft.
Ik geniet van mensen die weten wat ze willen maar ook geniet ik van mensen die niet weten wat ze precies willen maar die laten zich onder mijn begeleiding ontwikkelen.
Ik ben niet het meisje van de bediening die alles brengt wat haar gevraagd word!
Maar ik ga je zeker verassen men mijn gaven en eigenschappen. Die bied ik graag om de verlangde extase van BDSM te beleven en onze grenzen te verleggen.
  • Daarom!
  • Jij!
  • slaaf,
  • onderdanige,
  • switch,
  • pervert,
  • starter,
  • nieuwschierige en…
  • waarom niet?
  • Jij ook Dom!
Vind Mij bij SM Studio Chelsea in Rotterdam. We gaan onze fantasieen, verlangens en … wie weet?
Misschien ook onze dromen tot de realiteit brengen! Je mag Me bellen voor een afspraak op tel.nummer 010 4800400 van de SM Studio Chelsea.
Eerlijke groeten,
Mistress Phoebe

Extra info

Er kan ook een sessie op afspraak met mijn persoonlijke slaaf erbij plaatsvinden.

Beschikbaarheid

Ik ben op woensdag en donderdag aanwezig in de studio in Rotterdam en de hele week met afspraak. Ook men kan een afspraak met mij maken in Almere.

MEESTERES PHOEEBE
STUDIO CHELSEA