Τότε θα καταδεικνυόταν ο σεξισμός και η η γελοιότητα των παρακάτω διαφημίσεων..
Στο βίντεο αυτό -που αποτελεί σχολική εργασία των Sarah Zelinski, Kayla Hatzel και Dylan Lambi-Raine για το μάθημα Woman and Gender Studies του Πανεπιστημίου του Saskatchewan, οι ρόλοι αντιστρέφονται και άντρες πια παίρνουν τον ρόλο των θηλυκών μοντέλων στις επίμαχες διαφημίσεις.
Ο στόχος των κοριτσιών είναι να καταδείξουν πόσο γελοίος μπορεί να είναι ο τρόπος που τα media επιλέγουν να παρουσιάζουν την εικόνα της γυναίκας σήμερα.
Και - νομίζω- τα κατάφεραν μια χαρά!
Άλκηστη Γεωργίου
lifo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου